maandag 26 januari 2009

Evgeni Plushenko

Enige tijd geleden berichtte ik over het schaamteloze gedrag van Dima Bilan tijdens het Eurovisiesongfestival. In dit bericht had ik het ook over zijn 'partner in crime', Evgeni Plushenko, de beroemde kunstschaatser uit Rusland. Ik kreeg toen nog de reactie dat ik niet met deze man mocht lachen. Wel, dat doe ik ook helemaal niet! Ik zal zelfs meer zeggen: ik vind het mooi dat deze man zo'n inzet toont in het naar buiten brengen van zijn voorkeuren. Gangbangen, kunstschaatsen, ieder het zijne. Mooi als je dat dan op een creatieve manier kan overbrengen. 
Maar wat kom ik tegen op youtube vandaag? Deze eigenste man haalde niet voor de eerste keer zo'n stunt uit.
Hieronder vindt u het bewuste fragment, kijk en huiver (of lach of geniet, u kiest maar):



Voor zij die Youtubefilmpjes en sterrenverhalen maar goedkope bladvulling vinden (hoewel ik daar máchtig veel werk in steek, hoor!), vreest niet: binnenkort komt er weer een verhaaltje aan of iets dergelijks.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

zalige performance:p

Tom Bonte zei

GENIAAL! :D

écht geniaal.

1 minpuntje: ik vond zijn lichaam niet echt in proportie met zijn hoofd. :D

Anoniem zei

Het was ehm.. kijk en huiver.
ondanks dat toch wel een zalige schaatser en performance hoor!

Anoniem zei

Schitterend gewoon! Tenminste ne keer iets anders dan het slappe handjesgezwaai van diene kevin vandeperre -of hoe em ook heet- en andere pro-kunstschaatsers (na hun performance dan wel)
en dan zeggen er mensen dat turnen "verfijnd" is... ja wadde!
Al bij al benk precies toch blij dat vtk een skireis organiseert en gn schaatskamp!

en jah dries, ik blijf erbij: jij gaat later toch te kampen hebben met psychologische probleempjes (hoe zit het trouwens met de identiteitscrisis?): zoveel uiteenlopende interesses! Dat gaat je nog eens de das omdoen jongen :p