zondag 20 januari 2008

Analyse, een verademing

We zijn inmiddels een week en - klein detail - een examen verder in het leven van mij. En grutjes toch, dat tweede examen was me toch wel even een verademing na het mechanicadébacle. Analyse was moeilijk dat zeker, en fouten zal ik ook hebben. Maar dit keer durf ik toch al hopen op meer: een 14'tje misschien?
Het voelt aangenaam een examen voor je te hebben liggen waarvan je niet vanaf het begin al beseft dat het erop of eronder zal zijn. Geheiligd zijn zij die altijd soortgelijke examens maken! Verlost zullen zij worden, want het zijn zij die arme jonge ingenieurtjes een goeie kans geven op slagen. Een regeltje niets is wel gepast voor professor Dierckx denk ik.


Zo, da's ook weer gebeurd. Wat betreft professor Vandersloten, de stiekemerd, die krijgt van mij niet meer dan een regeltje willekeurige leestekens.

;=+^$^^**µ&&#é@"'''''%¨$µ/=^*£/*ç!((()'%¨£$][`´~@###@

Daar heeft ie niet van terug.

1 opmerking:

Unknown zei

Ik vind dat we in deze tijdens van lichte euforie het niet mogen nalaten om ook meneer Robert Piessens en schouderklopje te geven en hem van harte te feliciteren met voorgaand examen analyse.

Desalniettemin mogen we het niet nalaten dhr - de naam prof haast onwaardig - Vandepitte die rij leestekens evenzeer toe te schrijven.