zaterdag 6 december 2008

Debuut op pelicule

Een tijdje geleden vroeg een oude vriendin van me of ik geen zin had te poseren voor een naaktkalender. Eerst was ik erg twijfelachtig: de gedachte dat een foto van jezelf op je kwetsbaarst zomaar om het even waar kan hangen...
Maar toen ik hoorde dat het voor een goed doel was en iedereen me maar bleef aanporren, ben ik ingegaan op het voorstel. Een heel gekke ervaring, zo in je nakie staan voor mensen die je eigenlijk maar een beetje kent. En natuurlijk heb je geen idee welke kop je moet trekken of hoe je moet kijken, hoe je je moet houden. Een halfuur wachten tot het licht goed zit, je beklagen dat je je niet gedoucht hebt (het ging allemaal zo snel, meneer!), hopen dat je het goed doet. Om niet te vergeten dat je naakt bent. En ja, 't is de tweede keer dat ik dat zeg.
Goed, we zijn nu wat verder en vandaag ben ik naar de voorstelling van die bewuste naaktkalender gegaan. Hij is heel mooi geworden, kunstig. Voorlopig is het nog wachten op de eerste reacties, maar een welbepaalde vriendin van me kennende zullen die wel gauw uitgelokt worden...


Ben je nog op zoek naar een leuk eindejaarscadeautje? Hieronder zie je de mail van de organisatoren:

Al vakantieplannen voor 2009? Wij ook! Maar niet iedereen. Op vakantie gaan kost geld. En lang niet iedereen heeft dat geld. Enkele vrijwilligers van crefi vzw wilden daar iets aan doen. Onder het motto ‘Mag het iets minder zijn?’ gingen onze jongens uit de kleren. Het resultaat daarvan mag er wezen. Een catchy verjaardagkalender, waarbij elke maand een geweldige jongeman een bepaald vakantiethema van crefi naakt op de voorgrond brengt. Vanaf 6 december is de kalender beschikbaar. De volledige opbrengst gaat naar extra toelagen om kinderen via het steunpunt vakantieparticipatie een fijne zomer aan te bieden. Vind je nooit het geschikte kerstpakje voor je nicht of weet je niet wat geven aan je peter voor het nieuwe jaar? Onze kalender is fijn, handig en bovendien maak je er twee mensen mee blij.
Vanaf nu kan je de naaktkalender bestellen. Hij kost €12, verzending niet inbegrepen. Zend gewoon een mailtje naar maghetietsminderzijn@hotmail.com


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Geachte,
hier spreekt Kaat Griekegak
bij deze zou ik even willen zegge dat ik je blog echt zeer graag lees, en hem echt goed vind. ook mijn best vriendin Sien de Spastapot is grote fan. Elke week leze we same na de koffie je blog.

mvg, de trouwe toiletjuffrouwen

Anoniem zei

Dries, uwe foto is gewoon keischoon. Aan iedereen die ik hem laat zien, zegt meteen 'amai, dieje kok is een keischoon manneke'

Niemand merkt dat ge u nie had gewassen! De mannen van de belichting daarentegen...