donderdag 27 november 2008

Voor de klagers

Er wordt me door sommigen verweten dat m'n berichten te lang zouden zijn. 
Wel, ik zeg hen: ge zijt lui!
Een half A4'tje begot, het zou geen moeite mogen zijn.
Ik maar moeite doen om mijn plot in te korten, mijn personages te karikaturiseren, alles gewoon om plaats te besparen, en dan nog horen dat teksten te lang zijn!
Maar goed, bij deze, speciaal voor alle klagers: een paar komieken die sommigen misschien nog niet kennen in een extra kort bericht!
Veel plezier ermee.

Jochem Myjer: hilarische ADHD - hollander



Stephen Lynch, geweldige komiek/zanger


Bert Visscher, nog een Hollander met ADHD

4 opmerkingen:

Anoniem zei

die ken ik, die ken ik :D

Anoniem zei

Wie is er nu lui, terugvallen op het laagbijbegrondse, vulgaire en populistiche wereldje van deze verijdelde clowns . Toch moet ik met schroom toegeven dat elk persoon die humor en muziek succesvol combineert bij mij vaneigens hoog in het vaandel wordt gedragen.

Anoniem zei

ik merk juist op dat de woordverificatie die ik telkens nietsvermoedend invul een lage vorm van brainwashing is. Schaam U !!!
ter verduidelijking:
de woordverificaties op een rijtje.

leesn
umnbl
ogofi
kzorge
rvoord
ageva
nafmo
rgevij
fdage
waterm
eloene
schijt(bij deze laatste nogal botte woordverificatie begon ik iets in de gaten te krijgen)

Amelie zei

Laat het u nie storen Dries, uw berichtjes zijn goed gelijk ze zijn!!