woensdag 20 augustus 2008

Even kort

Even weer een gewoon serieus bericht over hoe het staat in Driesville.
Om te beginnen: mijn punten van het tweede semester. Ik had ze nog niet hier gezet omdat ik dat maar stoeferij vond, maar aangezien er mij nu expliciet om gevraagd is en ik er toch trots op was, voila:

Analyse II: 17
Kansrekenen en statistiek: 19
Elektriciteit en Magnetisme: 17
Thermodynamica: 17
Informatica: 16
P&O II:16
Wijsbegeerte: 14

En toch werk ik voor 7.42€ per uur in de Danone...
Gelukkig is er mijn Dano-prinses.

Goed, verder is er méér. Ja méér, jeuj, meer, vertel meer! Goed dan.
Ik heb er weer een projectje bij. Het bij een gezelschapsspelenclub gaan is mislukt, net zoals het actief meewerken aan Revue 2009(kan nog komen, kan nog komen!) en de schaakclub heb ik ook maar niet gedaan. Maar nu ligt er wat cools in het verschiet! Iets zeer cool, misschien onmogelijk, maar hey, wat is het leven zonder uitdaging? Aangezien mijn goede vriend, Hans, me suggereerde dat ik het misschien eens als een ridderverhaal moest aanbrengen, aangezien al mijn plannetjes wel wat weg hebben van queestes, heb ik het zo gedaan. Meer leest u dus over mijn grootse plannen in mijn volgende postje.

goed, eigenlijk heb ik dus niks gezegd, jammer, jammer, maar da's niet erg want ik zit toch met een writer's block. Het is makkelijk losse zinnen te maken, maar achter je toetsenbord kruipen en iets goeds schrijven is werkelijk moeilijk. Vooral omdat je telkens wanneer iets af is, betere ideeën krijgt, die je, wanneer je ze uitprobeert, toch niet helemaal zo getypt krijgt als je ze wou. Proberen mooi te schrijven is verdomme knap lastig. Daarnaast is er nog iets.Want aangezien er nu al wat meer volk m'n blogje volgt dan in het prille begin (toen 0, nu wel 9!!! Suck on that, Perez hilton!) mag ik niet schrijven wat ik wil! Het mag niet persoonlijk zijn, noch slecht, noch onaf. Ah, prestatiedruk!
Het heeft wel wat weg van het gekende plas-druk-probleem. Maar dat is misschien iets voor later.

Goed, als laatste, want met te schrijven kom ik op ideeën voor nieuwe dingen waar ik aan wil beginnen, dus moet het kort: mijn blog is lelijk. Als ik kijk naar die van anderen hebben ze altijd mooie headertjes en zijvakjes en allerhande snufjes. Hoe doen die dat?! Het is oneerlijke concurrentie verdorie! Zij met hun toeters en bellen en ik heb enkel een gratis tellertje...
Computerkenners, verenigt u en helpt mijn lelijke blogje!

Geen opmerkingen: