woensdag 9 april 2008

Comeback

Het is enige tijd geleden, maar ik heb zo m'n excuses.
Ik ben namelijk een week lang weggeweest op cursus met de scouts (3D, een aanrader trouwens, en als je't omgekeerd zet heb je bijna m'n naam) en heb een drukke vakantie achter de rug.
En ook nu weer begint het schoolwerk me weer te overstelpen.
Maar goed, eventjes een update:
Aan alle mensen die mee op 3D waren: u was geweldig. Ook jij, Freggel, al was je een tweede Heikanter. Verder ga ik hier niet op ingaan, want we moeten het doelpubliek breed houden.
Dus ik schakel meteen over op de nieuwe ontwikkelingen in blogland. Ik heb namelijk plannen. Omdat het leuk is over je eigen leven te praten en omdat de interviewertjes me veel vragen stelden over anonimiteit en of ik m'n vrienden vernoemde, ga ik het hier nu af en toe misschien wat meer over de dagelijkse gebeurtenissen hebben. Om ieders anonimiteit te garanderen, zal ik mijn vrienden enzovoort benoemen met pseudoniemen. Heb ik er dubbel plezier aan, want dan mag ik leuke naampjes verzinnen. Alleen moet ik het natuurlijk altijd binnen de lijntjes houden, want al jullie stiekemerds kennen m'n blog intussen. Bah, 'k had anoniem moeten blijven!

Ik moet toegeven: vandaag is de tekst weinig bevlogen, weinig geïnspireerd, maar kom, ik moet er weer inkomen en dit was niet meer dan een korte info.

Geen opmerkingen: