zondag 16 december 2007

Gezelschapsspelen

Vandaag gezelschapsspelenvergadering gehad bij de kawellen op de scouts en ik moet zeggen, het was lang geleden dat ik nog eens een deftig gezelschapsspel had gespeeld.
Maar mijn enthousiasme is weer aangewakkerd! de wereld van de gezelschapsspelen is niet een en al saaiheid óf veels te moeilijke dingen zoals de colonisten. Neen, er bestaat Zombies!!! Heerlijk spel, niet van mij maar ja.

Maar dus mijn nieuwe doel, voor een paar weken althans: een site vinden waar ze gezelschapsspelen voorstellen en bespreken en zo eindelijk eens het kaf van het koren kunnen scheiden. Een bord/kaartspel-fansite zeg maar.
Ik heb er nog geen gevonden tot nu toe, maar als iemand een weet?

1 opmerking:

Unknown zei

tip van Ben!

uitbreiding 'ridders en steden' verbeterd de kolonisten 1000x !!!!!!!
echt waar, eerst vond ik de kolonisten ook ni zo leuk, ma met die uitbreiding echt wel!

nog een tip: heroquest, een pareltje vanuit 1989! (goed jaar hé)