donderdag 1 oktober 2009

mail aan VTK communicatie

Beste VTK communicatie,

Ik ben een man van in de twintig die uw tijdschrift al geruime tijd leest.
Laat ik beginnen met u te zeggen dat ik de nieuwe Ir-reëel met plezier gelezen heb. Een overzichtelijke lay-out, duidelijke artikels, mooie foto's en overal een groot genoeg lettertype om mijn leesbril niet te hoeven zoeken. Het is dan ook met een warm hart dat ik u feliciteer. Doch, er is een klein iets dat me stoort bij deze nieuwe uitgave. Noem me conservatief, maar een man van mijn leeftijd ziet graag dat de goede dingen in de wereld niet te veel veranderen. Groot was dan ook mijn consternatie wanneer ik naar de middelste pagina's bladerde, in de hoop daar mijn vertrouwde VTK-kalender te vinden en die daar niet bleek te zitten! Vruchteloos heb verder gebladerd om uiteindelijk te moeten horen dat mijn kalender apart verkregen diende te worden. Een kalender die, en ik probeer me mooi uit te drukken, enkel kan beschreven worden als een teleurstelling. Daar waar normaal een wulpse dame de pagina siert, kon ik nu slechts een futloos blauwe achtergrond ontwaren. Ik vraag u: waarom?
Laat ik even de situatie schetsen: een man van mijn leeftijd heeft een imago te verdedigen. De competitie onder mannen is hard en het hangen van rondborstige deernes op 's mans eigen kamer is sinds vanouds een manier onder mannen om dominantie tentoon te stellen. Natuurlijk komt dit ophangen van pin-ups met een keerzijde: wanneer een man als ik vrouwen ontvangt staat het niet dat er vele halfnaakte vrouwen aan m'n muren hangen. Dat betaamt niet voor een heer. En het is hier dat VTK vele mannen redding bracht! Het combineren van een mooie vrouw met een activiteitenkalender is dé maas in de wet, het paard van Troje, dé oplossing! Het stelt ons, twintigers, in staat onze onderlinge dominantie te tonen en tegelijk hebben we een excuus voor vervelende vragen. U begrijpt nu vast de verontwaardiging omtrent het ontbreken van deze kalender.
Nu, een probleem vraagt om een oplossing, dus ik heb een voorstel voor u: er komen nog Ir-reëels in de toekomst, in de volgende heeft u dus de kans om uw fout recht te zetten. Misschien kan u zelfs met terugwerkende kracht een tweede vrouw voor de nu verloren maanden oktober en november bijvoegen?
Velen zullen u dankbaar zijn.

Met vriendelijke groeten,
Dries Thielemans
3e bach WTK-ELT

6 opmerkingen:

Toomas zei

Brávo.

Unknown zei

voilà,zo moet dat dus

Hans zei

Een pareltje!

Anoniem zei

Het heeft even geduurd maar hij is terug in gank geschoten.

Unknown zei

Kudo's!

Anoniem zei

held!