donderdag 1 oktober 2009

mail aan VTK communicatie 2

Intussen is er antwoord gekomen van VTK communicatie!

Beste Dries,

Hierop hebben we geanticipeerd door een kleurenprinter aan te schaffen die het formaat van onze Ir.Reëel aankan. U kan zelf uw gewenste deernes selecteren uit het ruime aanbod op
http://www.skins.be/ en deze tegen een kleine kost van 5 eurocent zelf afprinten.

U ziet, de kalender blijft beschikbaar voor alle leden en u kan nu zelfs uw persoonlijke voorkeur rond dit item ophangen. De extra duimspijkers krijgt u er gratis bij.

Groeten,

Heel sympathiek van Michiel (zo heette de afzender, een man nota bene!), maar dus wel een afwijzing! En ik snap niet helemaal wat de kleurenprinter met de kwestie van doen heeft...
Ik vraag me ook af of ik echt duimspijkers zou krijgen, ik kan ze anders wel goed gebruiken!
Maar uiteindelijk hebben we geen oplossing gekregen: zelf gaan printen, dat doet een heer niet!
Er zou iemand kunnen kijken! Het zou op Facebook terecht komen! Op Twitter! Of HLN!
Mama zou het te weten komen.

Het ziet er naar uit dat er ons maar twee oplossingen resten, beste medeburgies die dit lezen:
-ofwel gaan we allemaal om duimspijkers bedelen
-ofwel dient mijn voorbeeld gevolgd te worden. Overstelp VTK communicatie!

1 opmerking:

Anoniem zei

Eindelijk, Dries heeft zijn tweede adem gevonden ! Houden zo ! En die gewaagde sites die ge vermeld in u posts zijn een toffe toevoeging !!!