zondag 28 oktober 2007

het begin

Een blog beginnen, het zat er al lang aan te komen en nu is ie er eindelijk. Met een stoere titel, een geprefabriceerde achtergrond en een hoop knopjes waarvan ik niet zou weten waarvoor ze dienen. Nu moet er natuurlijk nog wat op. Heb ik er zoveel moeite voor gedaan en weet ik bij god niet wat ik er wou opzetten. Zo starten er vast velen: een bevlieging, een folietje van de een of andere nitwit. Om na twee posts uit te doven. Nu, ik beloof u: deze zal anders zijn!
Verwacht u aan verhalen, berichtgeving, stijlveranderingen, grammaticale fouten en politieke incorrectheid! Punten en komma's en hoofdletters en af en toe - een mens mag al es gek doen - een moeilijk woord! Wat een pret, wat een pret...

1 opmerking:

Elena zei

Af en toe een moeilijk woord zegt hij dan..
Dé ultieme uitdaging voor deze blogspot: Gebruik elke dag, of elke keer dat je dit ding gebruikt, het woord van de dag ergens in je 'verhaal'.
Good luck!